Chcesz mieć dobre zdjęcia? Zgłoś się do:


DKPCYCLING

-----------------------------------------------

Akces-Sport

SYSTEMY POMIARU CZASU

=============================================================

Osoby towarzyszące w wyścigu kolarskim

2.2.035    Obowiązkiem organizatora jest zapewnienie, by wszystkie osoby poruszające się w kolumnie wyścigu, z wyjątkiem akredytowanych dziennikarzy i gości honorowych nie kierujących pojazdami, posiadały odpowiednie licencje. Przed rozpoczęciem wyścigu organizator musi dostarczyć Sędziemu Głównemu listę osób obecnych w kolumnie wyścigu. Lista ta powinna zawierać ich dane kontaktowe, jak również numery krajowych licencji i kody UCI.
W pojeździe ekipy musi jechać Dyrektor Sportowy posiadający licencję, który odpowiada za pojazd. W przypadku pojazdów ekip zarejestrowanych w UCI, Dyrektor Sportowy musi być zarejestrowany w UCI.

(PL) W wyścigach krajowych samochody techniczne mogą być prowadzone wyłącznie przez osoby z licencją Kierowcy/Dyrektora Sportowego/Kierownika ekipy lub Trenera.
Od roku 2019 kierowcami będą mogły być tylko osoby, które ukończą kurs Kierowcy wyścigu szosowego organizowany przez PZKol/RZKol.
 
2.2.035 bis   Podczas zawodów z cyklu WorldTour UCI posiadacz „licencji kierowcy pojazdu w wyścigach szosowych” (patrz: Art. 1.1.010, pkt. 1.8) musi także posiadać certyfikat kierowcy wydany przez UCI, zgodnie  z ustalonymi i opublikowanymi w tej sprawie wytycznymi, aby mógł być dopuszczony do kierowania pojazdem w kolumnie wyścigu. Posiadacze innych licencji nie podlegają temu wymogowi.
 
2.2.036    Osobom towarzyszącym nie wolno niczego wyrzucać z samochodów na trasę wyścigu.
 
2.2.037    Zabrania się polewania (spryskiwania) zawodników wodą z samochodów.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lubelski Klub Kolarstwa Górskiego deklaruje chęć zagospodarowania zamkniętego przed czterema laty toru przy ulicy Janowskiej w Lublinie. Miasto i zarządzająca Bike Parkiem spółka MOSiR „Bystrzyca” zastrzegają jednak, że dopóki sądy nie rozstrzygną postępowań dotyczących zwrotu części działek, na których leży tor, temat inwestycji pozostaje zamknięty.

Na torze, budowanym pierwotnie z myślą o motocyklistach, odbyło się kilka zawodów. Bike Park zamknięto w 2014 roku po tym, jak na jednej ze skarp osunęła się ziemia. Sprawą budowy toru zainteresowała się prokuratura. Powołano biegłych, ale ich ekspertyzy nie przyczyniły się do postępów w śledztwie. Przy braku wyjaśnień sprawę umorzono.
Na samym torze nie dzieje się dziś nic. Przyczyną tego stanu rzeczy jest niewyjaśniona sprawa z postępowaniem w sprawie własności. Dawni właściciele domagają się zwrotu dwóch działek, które stanowią istotną część Bike Parku. Z udostępnionego w Biuletynie Informacji Publicznej operatu geodezyjno-prawnego wynika, że sporne działki znajdują się w miejscu, gdzie stoją dziś rampy i inne przeszkody. Jedno z postępowań toczy się przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w Lublinie, a drugie przed Naczelnym Sądem Administracyjnym.

Działki zagrożone zwrotem hamują inwestycje

– W związku z istniejącym zagrożeniem zwrotu ww. nieruchomości do czasu prawomocnego zakończenia toczących się postępowań o zwrot nie jest zasadne podejmowanie działań mających na celu zagospodarowanie nieruchomości – informuje w odpowiedzi na pismo jednego z radnych wiceprezydent Artur Szymczyk.
– Niezrozumiałe, że nie jesteśmy w stanie przywrócić do życia pozostałych dwóch trzecich terenu, choć są chętni, by ten stan zmienić – mówił na czwartkowej sesji radny Piotr Popiel.
Impas chcą też przełamać aktywiści z Lubelskiego Klubu Kolarstwa Górskiego.
– Ani MOSiR ani miasto Lublin nie może ponosić żadnych nakładów inwestycyjnych na terenie, którego dotyczą toczące się postępowania własnościowe. Mówimy o dużej części Bike Parku, niemal w samym środku tego ośrodka – mówi Miłosz Bednarczyk, rzecznik prasowy MOSiR „Bystrzyca”.
Zastrzega, że planowanie w tym momencie jakichkolwiek inwestycji na pozostałej części nie ma sensu. – Pracami należy objąć cały obiekt kompleksowo.
Tor za oknem, ale ćwiczą setki kilometrów od domu
– Potrzebujemy miejsca, by szkolić ludzi, którzy chcą brać udział w zawodach kategorii BMX-Racing. Dziś jeździmy na treningi do Jasła czy Nowej Soli. To setki kilometrów w obie strony – mówi Michał Sztembis, prezes LKKG, trener sekcji MTB (Mountain Bike) i potwierdza, że z zarządcą toru klub utrzymuje regularny kontakt. Konkretów jednak nie udało się ustalić.
Opinie biegłych, którzy w przeszłości analizowali stan techniczny toru, wskazują, że do ponownego uruchomienia Bike Parku konieczna będzie nie tylko naprawa i konserwacja przeszkód, ale też umocnienie i odwodnienie terenu. MOSiR twierdzi, że pozostaje w kontakcie z przedstawicielami różnych lubelskich środowisk rowerowych. Konkretów póki co nie znamy. – Mówimy o rozmowach dotyczących możliwości wykorzystania Bike Parku, modelu jego funkcjonowania w przyszłości, ale także koniecznych do przeprowadzenia, przed uruchomieniem obiektu, prac – dodaje rzecznik MOSiR.
Póki co zarządca ogranicza się jedynie do bieżącego utrzymania toru, m.in. sprzątania czy koszenia trawy.

BACH

===========================================================

STATUT OZKOL LUBLIN

Załączniki:
Pobierz plik (STATUT OZKol-1 LUBLIN.pdf)STATUT OZKol-1 LUBLIN.pdf[ ]112 Kb

KOMUNIKAT DLA ORGANIZATORÓW IMPREZ KOLARSKICH – KALENDARZ 2020

Polski Zwiazek Kolarski uprzejmie informuje, iż zgłoszenia zawodów do Kalendarza Imprez Sportowych na rok 2020 należy przesyłać do dnia 15 października 2019 roku  na adres e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

W załączeniu  formularz zgłoszeniowy. 

 druk zgłoszeniowy 2020 PZKol

W załączeniu DRUK ZGŁOSZENIOWY  imprez  na 2020 rok do Lubelskiego Związku Kolarskiego w Lublinie

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.                   e-mail:    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Dobre zmiany Zarządu w OZKol odbywały się trzy razy!
Ostatecznie w dniu 10 marca 2017 roku uzgodniono skład Zarządu
na lata 2016–20120:

Prezes Okręgowego Związku Kolarskiego w Lublinie
Andrzej Kita
 
Zastępca Prezesa
Janusz Pożak – sprawy organizacyjne
Zastępca Prezesa
Łukasz Świderski – sprawy sportowe
Sekretarz
Marian Grudziński
 
Skrabnik
Adam Wojewódka
 
Członkowie zarządu
Andrzej Cywiński
Piotr Gutek
Paweł Sowa
Michał Sztembis

Komisja Rewizyjna
Mateusz Wręga – przewodniczący
Grzegorz Haba – członek
Piotr Zdunek – członek
Delegaci na zjazd PZKol
Andrzej Kita, Tadeusz Rybak, Janusz Pożak (został wybrany Prezesem PZKol), za niego Andrzej Cywiński delegatem, 
Adam Wojewódka, Marian Grudziński, Łukasz Świderski

INFORMACJE O LUBELSKIM KOLARSTWIE, KALENDARZ, WYNIKI I INNE, MOŻNA ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ
NA STRONIE PZKol POD ADRESEM https://lul.pzkol.pl/


Najczęściej czytane

Dane teleadresowe

Okręgowy Związek Kolarski w Lublinie 
ul. Kalinowszczyzna 43, 20-201 Lublin
Tel. 81 445 01 11, Fax 81 445 01 45

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Odwiedziny

Dziś15
W tym miesiącu383
Wszystkich21991

0 Unknown - Unknown